Stiklo remontas, žinoma,
yra pigesnis, tačiau jis nėra 100% patikimas ir tinkamas ne visiems įdaužų
tipams. Remontuojant įdaužą po ilgo laiko, į stiklo įtrūkimą patekę nešvarumai bei drėgmė gali sumažinti remonto efektyvumą ir
patikimumą. Deja, bet stiklo įdaužos remontas neužtikrina, jog skilimas
neplis, todėl įdaužų remontui garantija nesuteikiama.
Nuolat eksploatuojant transporto priemonę, stiklas dėvisi - atsiranda įvairių mikro įbrėžimų ir mikro įdaužimų. Pagrindiniai stiklo dėvėjimosi veiksniai yra kelio dulkės, akmenukai, žvyras, valytuvų veikimas bei stiklo priežiūra, todėl ekspertai rekomenduoja stiklą keisti kas 50 000 kilometrų.
Jei svarstote, rinktis
stiklo remontą ar jo keitimą, rekomenduojama apsvarstyti keletą veiksnių.
Svarbiausi iš jų yra įdaužos įtaka matomumui ir saugiam vairavimui, tuomet
įdaužos dydis, gylis ir vieta ant stiklo. Atsižvelgiant į šiuos veiksnius, parenkamas
geriausias sprendimo būdas pažeistam transporto priemonės stiklui.
Parduotuvėse
parduodami įdaužų remonto rinkiniai, skirti neprofesionaliam naudojimui gali
suteikti tik trumpalaikį problemos sprendimą. Be tinkamų įrankių, žinių
ir patirties stiklą galima visiškai sugadinti arba palikti pastebimas žymes,
kurios iškreipia stiklo paviršių ir tampa pavojingos vairuojant.
Profesionalus
stiklo remontas reikalauja specifinių įgūdžių, kuriems įgyti reikia laiko,
praktikos ir pastangų.
Transporto priemonių stiklų specialistai turi daug metų
patirties ir užtikrina aukštus paslaugų teikimo standartus, todėl rekomenduojama
stiklo remonto darbus patikėti profesionalams, kadangi bandant užtaisyti įdaužą
pačiam, rizikuojama sukelti dar didesnę žalą, kurios taisymas pareikalaus
papildomų išlaidų.
created with
Joomla Template Creator .